مطالب مرتبط:
شهرداری در ساماندهی آسیب های اجتماعی موفق عمل کرده است
امام خمینی آسیب پذیر بودن نظام را در جدایی دولت از مردم می دانست
ترفندی جالب برای تعمیر قسمت های پلاستیکی آسیب دیده خودرو (فیلم)
بگو مگوهای سیاسی می تواند به بی طرفی دولت در برگزاری انتخابات آسیب بزند
انتشار پورنوگرافی توسط شبکه اجتماعی ایکس مجاز شد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 خرداد 1403 ساعت 15:052024-06-05سياسي

فقر ریشه بسیاری از جرائم و آسیب های  اجتماعی است 


فقر ریشه بسیاری از جرائم و آسیب های اجتماعی است و خدمات کمیته امداد امام خمینی(ره) به محرومان جامعه نقش بسیار ارزنده ای در کاهش آسیب های اجتماعی دارد.

- ایسنا/ایلام فرمانده انتظامی استان ایلام گفت: فقر ریشه بسیاری از جرائم و آسیب های اجتماعی است و خدمات کمیته امداد امام خمینی(ره) به محرومان جامعه نقش بسیار ارزنده ای در کاهش آسیب های اجتماعی دارد.

  سردار جمال سلمانی در جلسه تعاملی با مدیرکل کمیته امداد امام (ره) استان اظهار کرد: مشارکت های عمومی و نهادینه سازی امر پیشگیری از معضلات اجتماعی از اهداف مهم تعامل پلیس با کمیته امداد است.

وی گفت: فقر ریشه بسیاری از جرائم و آسیب های اجتماعی است و خدمات کمیته امداد امام خمینی (ره) به محرومان جامعه نقش بسیار ارزنده ای در کاهش آسیب های اجتماعی دارد.

این مسئول انتظامی با تأکید بر نقش کمیته امداد در کمک به محرومان جامعه تصریح کرد: نتیجه اقدامات و خدمات نهاد کمیته امداد در امر اشتغال زایی و کمک به نیازمندان نقش بسزایی در کاهش جرم در جامعه دارد.

فرمانده انتظامی استان ایلام نقش خانواده ها را در کاهش آسیب های اجتماعی بسیار تأثیرگذار دانست و خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی در تعامل با سایر ادارات سعی بر افزایش آگاهی عمومی و افزایش مهارت های اجتماعی شهروندان در برابر آسیب ها و ناهنجاری ها دار


برچسب ها: آسیب های اجتماعی - کمیته امداد - کمیته امداد امام خمینی - کمیته امداد امام - کاهش آسیب های اجتماعی - اجتماعی - امداد
آخرین اخبار سرویس:

فقر ریشه بسیاری از جرائم و آسیب های  اجتماعی است 

فقر ریشه بسیاری از جرائم و آسیب های  اجتماعی است